A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ

Távoli Segítségnyújtás

 

Sió-Informatika Rendszerház - Online Helpdesk - Távoli segítségnyújtás

it support 21

Cégünk internetes helpdesk szolgáltatás keretében biztosít lehetőséget Ügyfelei részére az internetes hibabejelentő rendszerének használatára. Ügyfeleinknél nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra, hogy kérdéseit feltegye, hibabejelentését eljuttassa rendszerünkbe.

A hibabejelentés után hibajegy készül a helpdesk rendszerben, és a feladatot az arra kijelölt ügyintéző kapja meg, aki rövid időn belül megkezdi a jelzett hiba elhárítását. A hibaelhárítás megkezdéséről a felhasználó az internetes helpdesk rendszeren keresztül értesül. A hiba elhárítása lehetőség szerint távoli asztal kapcsolat révén történik: ennek révén szakértőink a hiba felvételét követően gyakorlatilag azonnal megkezdhetik a hiba elhárítását, ezzel is csökkentve a hiba miatti kiesést. Amennyiben távoli asztal kapcsolatra nincs lehetőség, és a a hiba csak a helyszínen hárítható el, cégünk munkatársai kiszállnak az ügyfél telephelyére.

A hibaesemény a bejelentéstől egészen a lezárásig cégünk helpdesk rendszerében dokumentálása kerül. Az informatikai rendszer pontosan rögzíti a bejelentés idejét, a bejelentő nevét, és magát az eseményt, illetve annak kategóriáját. A hiba a besorolásának megfelelően automatikusan delegálódik annak a csoportnak, amely annak elhárításáért felelős. A helpdesk internetes felületén a magát jelszavával azonosított felhasználó a kiosztást és a munkát felvevő nevét, elérhetőségét is láthatja, illetve a folyamat során bármikor kiegészítő információkat fűzhet a hibajegyhez. A hiba magyarázatát, az elhárítás tényét, és a teljes ügyhöz köthető internetes kommunikációt adatbázisban tároljuk. A leggyakoribb eseményekről a rendszerben tudásbázis építhető, amely segíthet a felhasználó optimális „önkiszolgáló” jellegű hibaelhárításában.

A helpdesk rendszerhez egy kiterjedt, és az ügyintézők által folyamatosan figyelt fórum rendszer tartozik. Ezek keresztül jelezhetik a felhasználók az észrevételeiket (amelyek még nem érik el a hibabejelentés szintjét), illetve tehetik fel a rendszer használatával kapcsolatos kérdéseiket. A fórumon az ügyintézők a hibaelhárítási időn belül válaszolnak a feltett kérdésekre.


Miért érdemes használni?

it support 07

Széles körben nyújtunk segítséget