A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ

 sioinformatika.hu windows logo  

AnyDesk Windows

 

Töltsd le Windows 10 operációs rendszerhez, és indítsd el asztali számítógépen ezt a könnyű kialakítású, gyors és biztonságos helpdesket. Telepítés nélkül, az azonosító kód bediktálása után, távolról segítünk a probléma megoldásában.

Letöltés

     

AnyDesk MacOS

 

Töltsd le az AnyDesk távoli elérést OS X operációs rendszerre. Telepítés nélkül, az azonosító kód bediktálása után távolról segítünk a probléma megoldásában.

 Letöltés

   sioinformatika.hu iphone2 logo
     
sioinformatika.hu linux2 logo  

AnyDesk Linux

 

Töltsd le az AnyDesk távoli elérés programunkat Linux operációs rendszerre. Stabil kapcsolatot biztosít bármilyen számítógép zökkenőmentes távoli eléréséhez.

 Letöltés

     

AnyDesk Android

 

Intuitív és stabil! Az AnyDesk távoli asztali alkalmazás Android verziója zökkenőmentesen integrálódik android eszközéhez. Töltsd le az applikációnkat és távolról segítünk a probléma megoldásában.

 Letöltés

   sioinformatika.hu android2 logo
     
 sioinformatika.hu iphone2 logo  

AnyDesk iPhone

 

Töltsd le az AnyDesk applikációnkat iPhone telefonodra ezt a gyors és biztonságos helpdesket. Telepítés után, az azonosító kód segítségével, távolról segítünk a probléma megoldásában.

 Letöltés

     
 sioinformatika.hu windows logo


AnyDesk Windows

 

Töltsd le Windows 10 operációs rendszerhez, és indítsd el asztali számítógépen ezt a könnyű kialakítású, gyors és biztonságos helpdesket. Telepítés nélkül, az azonosító kód bediktálása után, távolról segítünk a probléma megoldásában.

Letöltés

 

sioinformatika.hu iphone2 logo


AnyDesk MacOS

 

Töltsd le az AnyDesk távoli elérést OS X operációs rendszerre. Telepítés nélkül, az azonosító kód bediktálása után távolról segítünk a probléma megoldásában.

 Letöltés

 
sioinformatika.hu linux2 logo

AnyDesk Linux

 

Töltsd le az AnyDesk távoli elérés programunkat Linux operációs rendszerre. Stabil kapcsolatot biztosít bármilyen számítógép zökkenőmentes távoli eléréséhez.

 Letöltés

 

sioinformatika.hu android2 logo


AnyDesk Android

 

Intuitív és stabil! Az AnyDesk távoli asztali alkalmazás Android verziója zökkenőmentesen integrálódik android eszközéhez. Töltsd le az applikációnkat és távolról segítünk a probléma megoldásában.

 Letöltés

 
 sioinformatika.hu iphone2 logo

 

AnyDesk iPhone

 

Töltsd le az AnyDesk applikációnkat iPhone telefonodra ezt a gyors és biztonságos helpdesket. Telepítés után, az azonosító kód segítségével, távolról segítünk a probléma megoldásában.

 Letöltés

 

Távoli Segítségnyújtás

 

Sió-Informatika Rendszerház - Online Helpdesk - Távoli segítségnyújtás

it support 21

Cégünk internetes helpdesk szolgáltatás keretében biztosít lehetőséget Ügyfelei részére az internetes hibabejelentő rendszerének használatára. Ügyfeleinknél nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra, hogy kérdéseit feltegye, hibabejelentését eljuttassa rendszerünkbe.

A hibabejelentés után hibajegy készül a helpdesk rendszerben, és a feladatot az arra kijelölt ügyintéző kapja meg, aki rövid időn belül megkezdi a jelzett hiba elhárítását. A hibaelhárítás megkezdéséről a felhasználó az internetes helpdesk rendszeren keresztül értesül. A hiba elhárítása lehetőség szerint távoli asztal kapcsolat révén történik: ennek révén szakértőink a hiba felvételét követően gyakorlatilag azonnal megkezdhetik a hiba elhárítását, ezzel is csökkentve a hiba miatti kiesést. Amennyiben távoli asztal kapcsolatra nincs lehetőség, és a a hiba csak a helyszínen hárítható el, cégünk munkatársai kiszállnak az ügyfél telephelyére.

A hibaesemény a bejelentéstől egészen a lezárásig cégünk helpdesk rendszerében dokumentálása kerül. Az informatikai rendszer pontosan rögzíti a bejelentés idejét, a bejelentő nevét, és magát az eseményt, illetve annak kategóriáját. A hiba a besorolásának megfelelően automatikusan delegálódik annak a csoportnak, amely annak elhárításáért felelős. A helpdesk internetes felületén a magát jelszavával azonosított felhasználó a kiosztást és a munkát felvevő nevét, elérhetőségét is láthatja, illetve a folyamat során bármikor kiegészítő információkat fűzhet a hibajegyhez. A hiba magyarázatát, az elhárítás tényét, és a teljes ügyhöz köthető internetes kommunikációt adatbázisban tároljuk. A leggyakoribb eseményekről a rendszerben tudásbázis építhető, amely segíthet a felhasználó optimális „önkiszolgáló” jellegű hibaelhárításában.

A helpdesk rendszerhez egy kiterjedt, és az ügyintézők által folyamatosan figyelt fórum rendszer tartozik. Ezek keresztül jelezhetik a felhasználók az észrevételeiket (amelyek még nem érik el a hibabejelentés szintjét), illetve tehetik fel a rendszer használatával kapcsolatos kérdéseiket. A fórumon az ügyintézők a hibaelhárítási időn belül válaszolnak a feltett kérdésekre.


Miért érdemes használni?

it support 07
  • A Helpdesk rendkívül felhasználóbarát környezetben működik, informatika szakértelem nélkül teljes mértékben egyszerűen és gyorsan használható.
  • Minden bejelentésről azonnali mentés készül, ami a hiba vagy kérdés megoldásáig bármikor kiegészíthető, pontosítható.
  • Minden megoldott kérdés, vagy hiba oka, annak megoldás és megoldásának mechanizmusa dokumentált, később tudásbázis szerűen használható és akár több évre visszamenőleg is visszatekinthető.
  • Ügyfeleink közkedvelten használják az információ szerzés vagy akár oktatás jellegű funkciói miatt, amik révén munkájuk hatékonyabban működik

Széles körben nyújtunk segítséget

  • Domain
  • Hardver (alkatrészek) támogatás
  • Intenet (felhasználó nehézségek támogatása)
    it support 14
  • Levelezés (felhasználó nehézségek támogatása)
  • Linux munkaállomás (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • Linux szerver (rendszergazda szintű nehézségek támogatása)
  • Média, Videó, CD-DVD írás (felhasználó nehézségek támogatása)
  • MS Windows munkaállomás (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • MS Windows szerver (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • Periféria (Nyomtató, Monitor ...) támogatás
  • Sió-Informatika Rendszerház Support - munkalapok, karbantartási információk, eredményei
  • Szerver hoszting (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • Weboldalak (Joomla) backend, frontend (fejlesztői és felhasználó szintű nehézségek támogatása)

 

 

 
 
 
 

Bejelentkezés

© 2022 Sió-Informatika Rendszerház Kft.

icon Ai 10 512