Sió-Informatika Rendszerház - Online Helpdesk - Távoli segítségnyújtás
Cégünk internetes helpdesk szolgáltatás keretében biztosít lehetőséget Ügyfelei részére az internetes hibabejelentő rendszerének használatára. Ügyfeleinknél nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra, hogy kérdéseit feltegye, hibabejelentését eljuttassa rendszerünkbe.
A hibabejelentés után hibajegy készül a helpdesk rendszerben, és a feladatot az arra kijelölt ügyintéző kapja meg, aki rövid időn belül megkezdi a jelzett hiba elhárítását. A hibaelhárítás megkezdéséről a felhasználó az internetes helpdesk rendszeren keresztül értesül. A hiba elhárítása lehetőség szerint távoli asztal kapcsolat révén történik: ennek révén szakértőink a hiba felvételét követően gyakorlatilag azonnal megkezdhetik a hiba elhárítását, ezzel is csökkentve a hiba miatti kiesést. Amennyiben távoli asztal kapcsolatra nincs lehetőség, és a a hiba csak a helyszínen hárítható el, cégünk munkatársai kiszállnak az ügyfél telephelyére.
A hibaesemény a bejelentéstől egészen a lezárásig cégünk helpdesk rendszerében dokumentálása kerül. Az informatikai rendszer pontosan rögzíti a bejelentés idejét, a bejelentő nevét, és magát az eseményt, illetve annak kategóriáját. A hiba a besorolásának megfelelően automatikusan delegálódik annak a csoportnak, amely annak elhárításáért felelős. A helpdesk internetes felületén a magát jelszavával azonosított felhasználó a kiosztást és a munkát felvevő nevét, elérhetőségét is láthatja, illetve a folyamat során bármikor kiegészítő információkat fűzhet a hibajegyhez. A hiba magyarázatát, az elhárítás tényét, és a teljes ügyhöz köthető internetes kommunikációt adatbázisban tároljuk. A leggyakoribb eseményekről a rendszerben tudásbázis építhető, amely segíthet a felhasználó optimális „önkiszolgáló” jellegű hibaelhárításában.
A helpdesk rendszerhez egy kiterjedt, és az ügyintézők által folyamatosan figyelt fórum rendszer tartozik. Ezek keresztül jelezhetik a felhasználók az észrevételeiket (amelyek még nem érik el a hibabejelentés szintjét), illetve tehetik fel a rendszer használatával kapcsolatos kérdéseiket. A fórumon az ügyintézők a hibaelhárítási időn belül válaszolnak a feltett kérdésekre.
Miért érdemes használni?
- A Helpdesk rendkívül felhasználóbarát környezetben működik, informatika szakértelem nélkül teljes mértékben egyszerűen és gyorsan használható.
- Minden bejelentésről azonnali mentés készül, ami a hiba vagy kérdés megoldásáig bármikor kiegészíthető, pontosítható.
- Minden megoldott kérdés, vagy hiba oka, annak megoldás és megoldásának mechanizmusa dokumentált, később tudásbázis szerűen használható és akár több évre visszamenőleg is visszatekinthető.
- Ügyfeleink közkedvelten használják az információ szerzés vagy akár oktatás jellegű funkciói miatt, amik révén munkájuk hatékonyabban működik
Széles körben nyújtunk segítséget
- Domain
- Hardver (alkatrészek) támogatás
- Intenet (felhasználó nehézségek támogatása)
- Levelezés (felhasználó nehézségek támogatása)
- Linux munkaállomás (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
- Linux szerver (rendszergazda szintű nehézségek támogatása)
- Média, Videó, CD-DVD írás (felhasználó nehézségek támogatása)
- MS Windows munkaállomás (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
- MS Windows szerver (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
- Periféria (Nyomtató, Monitor ...) támogatás
- Sió-Informatika Rendszerház Support - munkalapok, karbantartási információk, eredményei
- Szerver hoszting (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
- Weboldalak (Joomla) backend, frontend (fejlesztői és felhasználó szintű nehézségek támogatása)